Положення про методичне об'єднання наставників груп
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ НАСТАВНИКІВ
АКАДЕМІЧНИХ ГРУП
Методичне об'єднання наставників груп — це структурний підрозділ внутрішньоколеджної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу наставників груп.
Основні завдання методичного об'єднання наставників груп
- Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки наставників груп з питань психології та педагогіки виховної роботи.
- Організація програмно-методичного супроводу виховної роботи в групі, коледжі, що сприяє удосконаленню й підвищенню ефективності виховної роботи.
- Інформування про нормативно-правову базу, що регулює роботу наставників груп.
- Забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації студентів.
- Формування мотивації педагогів з метою удосконалення професійної компетентності.
- Озброєння наставників груп сучасними виховними технологіями та знаннями інноваційних форм і методів роботи.
- Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів в академічних групах.
- Всебічний розвиток індивідуальності студента на основі виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів.
- Сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи наставників груп.
Розвиток сучасного педагогічного мислення наставників груп, підвищення його мотивації на освіту, формування якостей інноваційної особистості.
- Оцінювання виховної роботи членів методичного об’єднання.
- Вивчення, узагальнення та розповсюдження передового педагогічного досвіду роботи наставників груп.
Функції методичного об'єднання наставників груп
- Організовує колективне планування й колективний аналіз діяльності наставників груп.
- Координує виховну діяльність наставників груп та організовує їхню взаємодію в педагогічному процесі.
- Визначає та узгоджує принципи виховання та соціалізації студентів.
- Організовує вивчення та застосування наставниками груп сучасних технологій виховання, інноваційних форм і методів виховної роботи.
- Оцінює роботу членів методичного об'єднання.
Організація діяльності керівника методичного об’єднання наставників
груп
- Керівник методичного об’єднання наставників груп обирається з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчих викладачів і затверджується наказом директора коледжу.
- Керівник методичного об’єднання наставників груп:
- чітко й конкретно визначає зміст роботи МО відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково- методичною проблемою, нормативною базою, методичними рекомендаціями всіх рівнів;
визначає пріоритетні напрями роботи, завдання МО, функціональні обов’язки його членів;
складає план роботи МО на навчальний рік;
- активізує і систематизує роботу МО, організовує науково-дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу наставників груп;
- відповідає за ведення належної документації МО;
- готує і проводить загальні засідання МО (1 раз на місяць);
організовує взаємовідвідування виховних заходів наставників груп, відвідує виховні заходи;
- організовує методичні виставки, видавничу діяльність членів МО, участь у професійних конкурсах, ярмарках педагогічних ідей;
- бере участь у вивченні напрямів виховної роботи, перевірки виховних планів; контролює проведення виховної роботи наставниками груп;
- проводить моніторинг діяльності наставників груп, здійснює аналіз для корекції роботи МО наставників груп;
- за результатами роботи подає звіт директору коледжу та визначає мету, завдання і зміст діяльності МО на наступний рік;
- голова метод об’ єднання наставників груп - член методичної ради закладу;
координує роботу МО наставників груп заступник директора з виховної роботи.
Функіональні обов’язки керівника методичного об’єднання наставників груп
Керівник МО об’єднання наставників академічних груп:
- Відповідає:
за планування, підготовку, проведення та аналіз діяльності методичного об’єднання;
за поповнення «методичної скарбнички» наставників груп;
за своєчасне впорядкування документації про роботу об’єднання і проведені
заходи.
- Разом з адміністрацією навчального закладу стежить: за дотриманням принципів організації виховного процессу;
за виконанням наставниками груп їхніх функціональних обов’язків; за підвищенням науково-методичного рівня виховної роботи; за вдосконаленням психолого-педагогічної підготовки наставників груп.
3. Організує:
взаємодію наставників груп (членів МО) між собою і з іншими структурними підрозділами коледжу;
відкриті заходи, семінари, конференції, тощо;
вивчення, узагальнення та використання на практиці передового педагогічного досвіду роботи наставників груп.
- Координує планування, організацію та педагогічний аналіз виховних заходів наставників груп.
- Сприяє становленню та розвитку системи виховної роботи.