gototopgototop
Циклова комісія викладачів музики,співів,музичних інструментів та спеціальних музичних дисциплін

 

авававЯкушко Святослав Іванович. Після закінчення в 1976 р. музично-педагогічного факультету Ніжинського   педуніверситету працює на посаді викладача музики. Педагогічний стаж 36 років. Викладач-методист вищої категорії, відмінник народної освіти. Нагороджений почесною грамотою Міністерства освіти України, грамотою обласного управління освіти та науки, обласного управління культури та туризму, міського голови, дирекцією училища. Широко використовує педагогіку співробітництва, яка забезпечує розвиток музичних здібностей при відсутності прямого примусу в оволодінні гри на музичному інструменті. Він не тільки озброює знаннями студентів, але і розвиває їх творчий потенціал, прагне, щоб художні цінності, естетичні знання перетворились у їх внутрішні надбання, що спонукають до самовдосконалення і самореалізації у майбутній педагогічній діяльності. Бере участь у розробці робочих навчальних програм з музичного інструменту, додаткового інструменту та комплексу методичного забезпечення. Як голова циклової комісії музики спрямовує всю методичну роботу на піднесення якості навчально-виховного процесу, на втілення нових технологій, створення обстановки творчого пошуку, на вирішення навчальних завдань з опорою на самостійну роботу. Як наставник групи і керівник духового оркестру, де переважна більшість дівчат, Якушко С.І. вміло і цікаво проводить заняття, які будуються на довірі, стимулюванні успіхом, з врахуванням потенційних можливостей кожної з учасниць оркестру. За високий рівень виконавської майстерності і активну пропаганду духової музики оркестр зайняв 1-е місце в 2001 р. на обласному конкурсі духових оркестрів. Неодноразово нагороджений дипломами лауреата фестивалю „Студентська весна" в 2003-2005 роках. Дівочий духовий оркестр «Гусарочка», активний учасник обласних, загальноміських та училищних заходів. Підготував навчально-методичний посібник: «Підготовка компетентного виконавця у студентському дівочому духовому оркестрі на основі гендерного підходу». Завдяки якому кращі випускники-оркестранти мають достатньо умінь і навичок, необхідних для самостійного керування самодіяльним духовим оркестром. Методична проблема: «Підготовка компетентного виконавця у студентському дівочому хоровому оркестрі на основі гендерного підходу.»


авПолоз Віктор Маркович.Викладач-методист вищої категорії, відмінник освіти. Працює в училищі з 1969 року після закінчення Миколаївського педагогічного інституту ім. В.Г.Бєлінського, де навчався у знаних послідовників Одеської школи хорового співу К.К.Пирогова та достойних представників південноукраїнської гілки вітчизняного музикознавства, зокрема у Є.С.Федотова, відомого на весь світ дослідника творчості К.Г.Стеценка.  За період роботи в училищі В.М.Полоз працював акомпаніатором, викладачем музики, виступав у ролі композитора-обробника. У 1977 році очолив капелу бандуристів для якої розробляв аранжування пісень та оркестровки, що дало змогу зробити колектив самобутнім. Близько 10 років В.М.Полоз керував чоловічим квартетом, для якого робив обробки творів та пісень. З 1992 року очолив хоровий колектив училища, який став лауреатом багатьох обласних та Всеукраїнських фестивалів. Академічний хор -  лауреат обласного фестивалю духовної музики «Глинські дзвони», «Введенські пісне співи». Диплом лауреата ІІІ ступеня у VІ Всеукраїнському хоровому конкурсі ім. М.Леонтовича 26-27 квітня 2010 року. В.М.Полоз - один з небагатьох сучасних українських диригентів, якому вдається органічно поєднати в практичній роботі одного колективу різножанрову стилістику хорової музичної класики та сучасного мистецтва. Нагороджений Грамотою обласного управління освіти і науки (2002), Почесною грамотою голови обласної адміністрації (2000),обласного управління культури. Методична проблема : «Розвиток вокально-хорових навичок на заняттях хору.»

 

нонгнгРожко Ірина Валеріївна навчалася у Лебединському педагогічному училищі (2001-2005 рр.) зі спеціальності «Музичне виховання». У 2009 р. здобула освітньо-кваліфікаційний рівень магістр зі спеціальності «Музичне мистецтво» Сумського педагогічного університету ім.  А.С. Макаренка. У листопаді того ж року почала працювати у ВКНЗ СОР «Лебединському педагогічному училищі імені А.С.Макаренка» викладачем гармонії, аналізу музичних форм, фахового інструменту, диригування, вокалу та концертмейстером музично-педагогічних груп. Викладач працює над проблемою використання інноваційних технологій навчання як засобу формування професійної компетентності студентів в процесі вивчення дисциплін музичного циклу. Рожко І.В. займається поповненням  комплексів методичного забезпечення з предметів «Гармонія», «Аналіз музичних форм». Ірина Валеріївна бере участь у позакласній роботі: є засновником естрадно-вокальної студії «Гротеск», вихованці якої приймають участь у загально-училищних заходах та заходах на місцевому рівні. Життєве кредо: "Віддай людині крихітку себе, за це душа поповнюється світлом". Методична проблема: «Компетентнісний підхід у використанні інформаційних комп’ютерних технологій як засіб формування інноваційної педагогічної культури студентів в процесі вивчення музичних дисциплін. »


 

рпарвр Йосипенко Алла Миколаївна працює в педагогічному училищі з 1983 року. Закінчила Сумський педагогічний інститут ім. А.С.Макаренка за спеціальністю вчитель музики в загальноосвітній школі. 24 роки працює в училищі викладачем предметів музичного циклу, керівником педагогічної практики. В своїй навчально-виховній роботі керується концепціями професійної підготовки та виховної роботи, вимогами навчальних планів та програм, рішеннями педагогічної ради, предметної комісії викладачів музики з методикою музичного виховання, музичного інструменту, диригування. Йосипенко Алла Миколаївна має „вишу" кваліфікаційну категорію. Вона впроваджує в навчально-виховний процес сучасні прийоми і методи навчання, зацікавлена у високих результатах професійної підготовки студентів. Алла Миколаївна активний учасник хору, жіночого вокального ансамблю. Методична проблема : «Формування вчителя інноваційної педагогічної культури в умовах сучасного освітнього середовища.»


вав Тригуб Світлана Олександрівна. Викладач-методист вищої  категорії. Музично-педагогічну освіту здобула у Ворошиловградському педагогічному інституті ім. А.С.Макаренка. З 1974 року - викладач музики Лебединського педагогічного училища. Протягом багатьох років викладала співи з методикою музичного виховання. З 1993 року в училищі відкрилось музично-педагогічне відділення і статус Світлани Олександрівни змінився, став вузько спеціалізований, вона зосередилась       на викладанні дисципліни „ Постановка голосу".  
Світлана Олександрівна інтуїтивно знаходила принципи, методи і прийоми не тільки індивідуального, а персоніфікованого навчання. Кращі випускники класу вокалу Світлани Олександрівни не тільки успішно працюють у школі, а й вступають до вищих навчальних закладів. Це Тетяна Стрижова, Віта і Наталія Шломи, Марина Суховій. Світлана Олександрівна працювала з дівочим ансамблем, який неодноразово займав призові місця . Керівник - натхненна, творча особистість, працює зі студентами, не шкодуючи часу, захоплюючи дітей своїми емоціями, заряджаючи своєю енергією і ентузіазмом. Світлана Олександрівна Тригуб - незмінний учасник концертів, конкурсів,має велику кількість нагород, грамоту Міністерства освіти України за активну участь і професіоналізм виконання. Методична проблема: «Формування компетентного фахівця інноваційної педагогічної культури.»

вівфа Романенко Микола Іванович. Викладач вищої категорії. Музично-педагогічну освіту здобув у Київському педагогічному університеті ім. М.Драгоманова. З 1993 року – викладач музики Лебединського педагогічного училища ім. А.С.Макаренка. За цей час викладав спеціальний інструмент (баян) і оркестр на музично-педагогічному відділенні. З 2005 року – голова творчої групи основного інструменту - баян. За цей період з 1993 року підготував багато студентів по класу (баян, акордеон), які продовжили навчання в Сумському університеті ім. А.С.Макаренка. Розробив робочу програму з основного музичного інструменту (Баян), та оркестру народних інструментів.
Романенко Микола Іванович - незмінний учасник концертів. Багато раз нагороджений грамотами, дипломами, керівник ансамблю народних інструментів. Лауреат обласного огляду-конкурсу «Студентська весна» - 2001-2004 р.р.  Учасник чоловічого вокального квартету, ансамблю, хору. Методична проблема: «Формування в студентів професійних умінь і навичок вільного володіння баяном при організації навчального процесу. »

вяаШило Ніна Григорівна закінчила Кам'янець-Подільський педагогічний інститут в 1977 році за спеціальністю вчитель музики в загальноосвітній школі. 33 роки працює в Лебединському педагогічному училищі на посаді викладача музичних дисциплін  (вокал диригування, музичний інструмент). Шило Ніна Григорівна має „вищу" кваліфікаційну категорію та звання „Старший викладач". Вона впроваджує в навчально-виховний процес сучасні прийоми і методи навчання, спрямовані на підготовку творчого спеціаліста, який вміє організувати діяльність дітей шкільного і дошкільного віку. Особливу увагу Ніна Григорівна на своїх заняттях приділяє інтерактивним методам навчання, орієнтує студентів на формування професійних умінь і навичок, націлює на кінцеву мету навчання - проведення уроків музики на високому професійному рівні. Як керівник педагогічної практики демонструє уміння налагодити атмосферу доброзичливості у стосунках зі студентами, створює умови для виявлення студентом професійної компетентності при проведенні уроку музики в школі. На заняттях з постановки голосу удосконалює національне виховання через любов до народної пісні та формування особистісних рис громадянина України, в той же час продовжує працювати над розширенням класичного репертуару. Активний учасник жіночого вокального ансамблю, хору, керівник квартету викладачів. Методична проблема: «Формування культури почуттів, збагачення естетичного досвіду, розвиток універсальних якостей творчої в сучасному освітньому середовищі.»

івпапМірошниченко Олександр Миколайович - спеціаліст, І категорії. Музичну освіту здобув у Лебединському  педагогічному училищі ім. А.С.Макаренка, яке закінчив у 1998 році з відзнакою, потім у Сумському державному педагогічному університеті ім. А.С.Макаренка, який закінчив у 2002 році. Свій творчий шлях розпочав у Лебединському районному дитячому Будинку творчості. В лебединському педучилищі працює з 2000 року викладачем музичних дисциплін. Педагогічний стаж 12 років. Приймає активну участь у позакласній та концертній діяльності училища. Це підготовка різноманітних заходів, концертів, конкурсів. Забезпечує музично-технічну сторону позакласних та розважальних заходів  в училищі та при студентському клубі «Сузір’я». Займається записом музичних фонограм для солістів та ансамблів  училища, які потім неодноразово ставали дипломантами конкурсу „Студентська весна"  та інших конкурсів. Закінчив магістратуру по спеціальності «Педагогіка вищої школи»  в 2009 році. Методична проблема: «Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики.»

іассСадовнича Валентина Володимирівна. Викладач основного  інструменту,   (фортепіано), "Української народної музичної творчості», керівник фольклорно-збирацької практики. Викладач вищої категорії, Старший викладач. Закінчила в 1986 році Сумський  державний педагогічний інститут ім. А.С.Макаренка, музично-педагогічний факультет.  Викладач працює над проблемою музичного виховання учнів на основі української національної культури, яка полягає у визнанні провідної ролі музичного фольклору в естетичному вихованні дітей. Керуючи фольклорно-збирацькою практикою викладач веде велику підготовчу і підсумкову роботу. По питанню проведення фольклорної практики викладачем написана методична розробка "Формування у студентів професійних знань, умінь і навичок фіксації та практичного використання в роботі з учнями українського фольклору". Садовнича В.В. має публікації своїх статей в збірниках науково-практичних конференцій різного рівня. У 2010 році брала участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції, яка відбулася в м. Києві та  Міжнародній науково-практичній конференції в м.Харкові. Методична проблема : «Формування особистості майбутнього педагога засобами народної музики.»

вывЛюбченко Анатолій Дмитрович. Закінчив в 1992 році Сумський державний педагогічний університет. В педагогічному училищі працює з серпня 1994 року. загальний педагогічний стаж роботи 12 років. Має категорію «Спеціаліст І категорії» На протязі своєї педагогічної  роботи  постійно працює над підвищенням свого кваліфікаційного рівня. На уроках музичного інструмента вокалу викладач вчить студентів осмислювати образний зміст твору і визначати відповідні виконавські засоби їх втілення. Є учасником академічного хору, керівником чоловічого ансамблю, учасником чоловічого квартету, вокально-інструментального ансамблю викладачів, приймає активну участь в сольних виступах та написанню  фонограм для викладачів і студентів. Працює над оновленням комплексу методичного забезпечення (методичні розробки, по голосники, програма з предмету «Постановка голосу») Анатолій Дмитрович є головою творчої групи «Постановка голосу» приймає активну участь в житті училища. Нагороджений грамотою обласного управління освіти і науки в 2010 р. Методична проблема: «Структурні елементи готовності майбутніх учителів музики до аранжування музичних творів засобами комп’ютерних технологій.»

вава Слинько Микола Михайлович закінчив музично-педагогічний факультет Сумського педагогічного інституту їм. А.С.Макаренка. В Лебединському педагогічному училищі їм. А.С.Макаренка працює з 1988 року, загальний педагогічний стаж 22 року. Викладає предмети: музичний інструмент, акомпанемент. За підсумками останньої чергової атестації йому присвоєна „вища" кваліфікаційна категорія. Протягом останніх навчальних років Микола Михайлович працює над проблемним питанням: "Вироблення у студентів професійних умінь та навичок гри на музичному інструменті в процесі навчання музики та педагогічної практики. Написав реферати: „Робота викладача музики з студентами над акомпанементом по підготовці до педагогічної практики", „Зміст і форми роботи баяніста над музичним твором".  Розробив робочу програму для музично-педагогічного відділу з предмету „Акомпанемент". Слинько Микола Михайлович постійно підвищує свій професійний рівень, впроваджуючи кращі технології в педагогічний процес з музичного виховання, сучасні прийоми і методи навчання, спрямовані на підготовку творчого спеціаліста.   Бере активну участь в загальноучилищних заходах: концертах, виховних годинах, вечорах, новорічних ранках. Учасник хору та чоловічого ансамблю училища. Методична проблема: «Підготовка майбутнього педагога до здійснення інноваційної діяльності і умовах сучасного інноваційного середовища, поглиблення знань,здатність висловлюватися, слухати, обговорювати, вести діалог.»

вегнанг Йосипенко Віктор Едуардович в училищі працює з 1983 р., після закінчення Сумського педагогічного інституту ім. А.С.Макаренка. Викладач вищої категорії. Викладає вокал, музичний інструмент, музику з методикою. Педагогічний стаж становить 24 роки.  В своїй роботі він використовує активні методи та прийоми навчання спрямовані на підготовку творчого спеціаліста, який вміє організувати художньо - практичну діяльність дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Йосипенко В.Е. бере активну участь в роботі циклової комісії викладачів музичних дисциплін. Виступив з методичними рефератами "Педагогічно-виконавська майстерність вчителя музики". "Педагогічні задачі з методики музичного виховання в школі".Написав та захистив методичну розробку "Використання вокальних вправ у підготовці вчителя музики провідника дитини у її самопізнанні та саморозвитку".
Керівник вокального тріо, яке займало призові місця на конкурсі "Студентська весна". Підготував студентку Кириченко Н. до участі в юніорському конкурсі вокальної майстерності, в якому вона зайняла перше місце. Активний учасник  хору, вокального квартету, соліст  чоловічого ансамблю. Методична проблема: «Українські народні пісні в інноваційних технологіях підготовки вокально-компетентного вчителя музики.»

апап Сітарська  Ірина Вікторівна  після закінчення Лебединського педагогічног училища ім. А.С.Макаренка за спеціальністю „Дошкільне виховання" вступила до Сумського педагогічного університету ім. А.С.Макаренка на факультет „Мистецтво", який закінчила в 2000 році і одержала спеціальність „Викладач музики і світової художньої культури". Магістр. Працює в училищі з вересня 2000 року викладачем зарубіжної музичної літератури, музичного інструменту, акомпаніатором. Професійно володіє музичним інструментом (фортепіано). На заняттях гри на музичному інструменті знайомить студентів з кращими творами вітчизняних та зарубіжних композиторів, що сприяє формуванню їх естетичного ідеалу, смаку і розвитку музичного кругозору.
Основне кредо викладача - створення на уроках музики нової педагогічної етики, педагогіки співпраці, спонукання до спільної творчої пошукової діяльності між викладачем та студентом. Сітарська І.В. - учасниця позанавчальної виховної роботи в училищі: спів в академічному хорі, акомпаніатор під час концертів, організатор шефської допомоги при підготовці конкурсів „Ранкова зірка", „Королева Осінь". Учасниця академічного хору. Методична проблема: «Використання інтерактивних технологій при вивченні курсу музичної літератури.»

папрГура Вікторія Вікторівна – викладач музики, спеціаліст I категорії. Музично-педагогічну освіту здобула спочатку у Сумському вищому училищі мистецтв і культури ім. Д.С. Бортнянського, потім – у Харківському державному інституті мистецтв ім. І.П. Котляревського. Працювала в Лебединській дитячій школі  мистецтв ім. Б.Р. Гмирі викладачем музично-теоретичних дисциплін. В училищі викладає сольфеджіо, гармонію, аналіз музичних форм, музичний інструмент. Як керівник народного фольклорно-етнографічного ансамблю «Стріла» займається пропагандою традиційного народного мистецтва Сумщини, втіленням сучасних зразків виконання автентично-вокальної музики, а також збиранням, дослідженням та розшифровуванням пісень Слобожанського регіону. Так у 2003 році вийшло з друку видання «З джерел Лебединського краю», де представлене бажане різножанрове розмаїття пісень місцевої традиції. У березні 2005 року в м. Києві брала участь  VІІ Всеукраїнській конференції «Молоді музикознавці України» з науковою роботою «Етно - культурна традиція кресового регіону Слобожанщини басейну р. Ворскла». Методична проблема: "Формування музично-теоретичних знань майбутніх вчителів музики засобами українського фольклору" . Основні теоретичні положення і результати проблеми висвітлено у 21 провідних публікаціях, з яких 8 – у провідних фахових виданнях з педагогіки та у 2-х виданнях навчально-методичних рекомендацій для студентів педагогічних закладів освіти та доповідались проблеми на 7 – міжнародних науково практичних конференціях і на 7 – всеукраїнських науково практичних конференціях ( Київ, Суми, Харків.).

кыевнрнревп Андрушкова Лариса Олександрівна. Має "вищу" категорію і звання „старший викладач". Педагогічний стаж 33 роки. В 1977 році закінчила Сумське музичне училище, у 1984 році - Сумський педагогічний інститути ім. А.С.Макаренка. Викладач працює над проблемою „Інтелектуалізація занять з музичного інструменту в педучилищі". Для Лариси Олександрівни вчити студента музиці - значить перш за все розвивати його розум, здатність мислити, збагачувати інтелект і вже, виходячи з цього, прищеплювати вузькопрофесійні навики.  В своїй роботі використовує нові педагогічні технології, прогресивні форми і методи навчання та виховання майбутнього фахівця нової генерації у відповідності до особистісно-орієнтованої системи навчання. Приймала  участь  у  розробці   робочої  програми  з   предмету   „Основний інструмент",  підготувала  рекомендації присвячені проблемам читання нот з аркуша, підбору акомпанементу , транспонування. Постійно працює над підтриманням своєї робочої форми піаніста-виконавця. Приймає участь у різних концертах, фестивалях. Брала участь у республіканському конкурсі-фестивалі ім. Б.Р.Гмирі. Методична проблема : «Розвиток творчого потенціалу особистості в процесі формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики.»

рненеКан Галина Іванівна - викладач музичних дисциплін Лебединського педагогічного училища ім.А.С.Макаренка. Після його закінчення  у 2004 році за спеціальністю «Музичне виховання», вступила до Сумського педагогічного університету ім.А.С.Макаренка на факультет мистецтв, який закінчила у 2007 році. В даний період закінчує магістратуру Сумського державного педагогічного університету  ім. А.С.Макаренка на факультеті «Педагогіка вищої школи». В Лебединському педагогічному училищі Галина Іванівна працює з 2010 року. Викладає музичний інструмент та диригування. Життєве кредо – Намагатись із плином років не втратити вміння мріяти. Мрія – це колиска реальності, яку сьогодні утверджуємо ми, а завтра будуть втілювати наші діти. Професійне кредо – єдність у меті, свобода у творчості, всьому-любов! Методична проблема: «Адаптація студентів засобами художньо-творчої діяльності а сучасному освітньому середовищі.»

нгнгДеменко Олександр Сергійович після закінчення Сумського державного інституту ім. А.С.Макаренка в 1988 році був направлений на роботу до Лебединського педагогічного училища ім. А.С.Макаренка на посаду викладача музики. Має кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії»  та   звання «Старший викладач». Стаж  безпосередньої педагогічної роботи  22 роки. Викладач відповідально відноситься до покладених на нього посадових обов'язків - викладача музичних дисциплін та завідувача кабінетом. Він має високий професійний рівень, впроваджує оптимальні методи і прийоми навчально-виховної роботи.  Демонструючи студентам свою повну до них довіру допомагає їм у формуванні й уточненні цілей і задач, що стоять як перед групами, відділами, училищем, так і перед кожним учнем окремо. Олександр Сергійович вважає, що саме це сприяє розвитку особистості. Будучи переконаним, що тільки діалог, діалогічні стосунки корегують з демократичним стилем, і більше того складають його фундамент. Викладач є для учнів джерелом різноманітного досвіду, до нього завжди можна звернутись за допомогою, зіткнувшись з труднощами у розв'язанні будь-якого завдання. Методична проблема: «Формування вчителя інноваційної педагогічної культури.»

прапДеменко Надія Михайлівна в 1988 р. закінчила Сумський державний педагогічний інститут ім. А.С.Макаренка. Безпосередній стаж роботи в Лебединському педагогічному училищі - 22 роки. Має вищу кваліфікаційну категорію та звання «Викладач-методист». Викладає у студентів постановку голосу, основний музичний інструмент фортепіано, музично-теоретичні дисципліни. Голова творчої групи викладачів музично-теоретичних дисциплін. Бере активну участь в культурному житті училища. Концертмейстер хору училища, учасниця вокальних колективів, керівник студентських ансамблів. Октет студентів посів 1 місце на обласному фестивалі - конкурсі „ Студентська весна - 2001", а квартет юнаків стали першими в такому конкурсі в 2002 році. Колективи Деменко Н.М. користуються популярністю серед студентства, є учасниками концертів в  училищі, місті  та області. Викладач підготувала студента Панченка Віталія до участі в ІV    Всеукраїнському    юніорському    конкурсі вокальної та диригентської майстерності, де він отримав Бронзовий диплом, студентку Цикало Ірину у VІІІ конкурсі де вона також отримала бронзовий диплом. Студентка Древаль Анна зайняла ІІ місце на Всеукраїнському фестивалі-конкурсі  вокально-хорового мистецтва у місті Полтаві у 2010 році. Методична проблема: «Розвиток культурної компетентності як складова формування фахівця інноваційної педагогічної культури в сучасному освітньому середовищі.»

лолждДеменко Роман Олександрович народився  в сім’ї студентів музично-педагогічного факультету СДПІ імені  А.С.Макаренка. З Лебединським педучилищем, куди за розподілом приїхали працювати  його батьки, познайомився ще в ранньому дитинстві –  брав участь у позакласних виховних заходах, що проводились в училищі. В 2000 році вступив до приватної гімназії при педучилищі, в 2002 році – став студентом педучилища,   яке закінчив з відзнакою в 2006 році за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика» і здобув кваліфікацію вчителя музики, музичного керівника. Навчаючись в училищі був нагороджений титулом «Студент року» в номінації «Культура і мистецтво». Навчання продовжив на факультеті мистецтв Сум ДПУ ім. А.С.Макаренка. В2009 році отримав диплом бакалавра, в 2010 році отримав диплом спеціаліста за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музика» та отримав кваліфікацію вчителя музики, етики та естетики та художньої культури.  В 2010 році вступив до магістратури факультету мистецтв Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка за спеціальністю «Хорове диригування». В даний час є представником факультету мистецтв у науковій раді молодих вчених університету. З вересня 2010 року працює в Лебединському педагогічному училищі на посаді викладача диригування та музичного інструменту. Методична проблема: «Формування емоційної культури майбутніх вчителів музики, як важливої складової компетентного фахівця.»

ыуеыкекВеснін Микола Васильович - викладач вищої категорії, присвоєно звання «Викладач методист». У 1976 р. закінчив Сумське державне музичне училище ім. Д.С.Бортянського по класу баян. У 1982 р. закінчив музично-педагогічний факультет Одеського державного педагогічного інституту ім. К.Д.Ушинського. У педагогічному училищі ім. А.С.Макаренка працює (з перервами) з 1978р. Микола Васильович посадові обов'язки виконує якісно в повному обсязі. Має високий науково-методичний рівень професійної підготовки. Розвиває у студентів педагогічну майстерність, прищеплює любов до обраної професії. Студенти, які займались по класу баян у викладача успішно здобувають освіту у вищих музично-педагогічних закладах України. М.В.Веснін є активним учасником художньої самодіяльності училища, учасник змішаного хору. Керує вокальним ансамблем, який є постійним учасником концертів, що проводяться як в училищі, так і в місті, районі, області. Ансамбль є лауреатом обласного фестивалю "Студентська весна -2002", де зайняв призове місце. Брав участь у фестивалі творчо обдарованої молоді "На крилах молодості", де був нагороджений дипломом. На обласному фестивалі "Студентська весна 2005", вокальний ансамбль "Нонгвінсон", керований М.В.Весніним, зайняв почесне І місце і став лауреатом цього обласного огляду-конкурсу. Веснін М.В. - відповідальна, вимоглива, принципова творча людина, відзначається загальною професійною культурою. Захоплюючи дітей своїми емоціями, заряджаючи своєю енергією і ентузіазмом. Методична проблема: «Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики на заняттях з основного інструменту.»

орщд Денисенко Надія Іванівна - спеціаліст вищої категорії, старший викладач. Працює в училищі з 1979 року після закінчення Ніжинського педагогічного університету ім. М.В.Гоголя. Викладає предмети: музичний інструмент, додатковий інструмент, диригування, хорознавства, методику музичного виховання в школі, педагогічну практику. Починаючи з 1994 року працювала наставником в трьох академічних групах музично-педагогічного факультету. Багато випускників працюють за обраною професією в школах не тільки нашої країни, а й за кордоном. Двоє з них працюють викладачами в педагогічному училищі. Щорічно  в училищі проводиться конкурс з педагогічної практики «Кращий за професією», де студенти, яких вона готувала, як методист, займають призові місця, за що отримала подяку від адміністрації з занесенням в особову справу. Активна учасниця училищного хору, жіночого ансамблю викладачів.Методична проблема: «Сучасне освітнє середовище – основа формування компетентного фахівця інноваційної педагогічної культури.»

дошзощз Калюжна Людмила Борисівна - викладач музики та музичного інструменту Вищої категорії. Працює в училищі з 1996 року, має педагогічний стаж 18 років. В училищі викладає такі предмети як музичний інструмент, диригування, акомпанує на уроках диригування, працює над підвищенням ефективності їх викладання. Впроваджує в роботу програму та методичні рекомендації республіканського методичного кабінету, використовує досвід викладачів СДПУ та викладачів училища. Свою роботу із студентами спрямовує на вироблення професійних умінь та навичок націлюючи їх на успішний результат. Викладач приймає активну участь у позакласній роботі. Неодноразово виступала на вечорах, присвячених святу 8 Березня, була організатором та учасником його проведення. Учасниця у проведенні конкурсів кращих диригентів та вокалістів. У минулому році організовувала ансамбль сучасної пісні та підготувала дует, який зайняв на конкурсі „ Студентська весна - 2005 р." III місце. Учасниця хору викладачів. Методична проблема: «Формування у студентів світоглядних, навчально-пізнавальних, творчо-діяльнісних, комунікативних компетентностей, що досягаються через сприймання та інтерпретацію творів народного і професійного музичного мистецтва. »

негшшегпшКоваленко Ольга Вікторівна закінчила в 1980 році музично-педагогічний факультет Ніжинського університету ім. М. В. Гоголя  і направлена    на    посаду    викладача музики   в   Лебединське   педагогічне училище. Стаж роботи в училищі 31 рік. Викладає предмети: диригування, музичний інструмент, музику з методикою. Коваленко О.В. старший викладач вищої категорії. Разом з викладачем Марченко О.В. розробила робочі, навчальні програми з предметів „ Хорове диригування" та „ практикум роботи з хором" для студентів музичного відділу училища. Ольга Вікторівна постійно працює над підвищенням свого кваліфікаційного рівня, здійснює творчий пошук, впроваджує активні форми і методи роботи. Результатом цієї роботи - є висока успішність студентів. Протягом останніх років Ольга Вікторівна працює над такою ключовою проблемою: „ Розвиток професійного мислення диригента, втілення авторського задуму шляхом самостійної роботи на уроках диригування на музичному відділі". Починаючи з 1993 року Коваленко Ольга Вікторівна здійснює керівництво творчою групою викладачів хорового диригування. За цей період проведена велика організаційна робота по забезпеченню матеріальної бази, впровадженню активних методів навчання, формуванню в студентів музичного відділу професійного мислення диригента, в творчому розкритті ними свого розуміння ідейно-художнього змісту твору та використання набутих вмінь і навичок в майбутній педагогічній праці. Методична проблема: «Втілення авторського задуму в роботі над хорами в класі хорового диригування та практикуму роботи з хором в процесі формування вчителя нової інноваційної культури.»

зшщзщш Короленко Наталія Михайлівна - викладач вищої категорії, старший викладач, голова творчої групи викладачів музичного інструменту-фортепіано. Стаж роботи 31 рік. Закінчила Ніжинський державний університет ім. М.В. Гоголя. Працює викладачем музичного інструменту, сольфеджіо та акомпаніатором . Майже 20 років керує жіночим вокальним ансамблем. Забезпечує високий рівень підготовки молодих спеціалістів. Працює над втіленням в життя методичної проблеми циклової комісії. Підготовка вчителя музики - провідника розвитку духових якостей особистості в її самовизначенні і самореалізації. Глибоко переконана, що провідною тенденцією в сучасній музично педагогічній науці та практиці, має бути процес формування духовності особистості спеціальними засобами. Підготувала навчально-методичний посібник: «Інтеграція новітніх освітніх технологій у роботі наставника навчальної групи студентів спеціальності «Музичне мистецтво». Нагороджена Дипломом лауреата обласного фестивалю народної творчості присвячений 50-річчю Перемоги, Почесною грамотою Міністерства освіти України в 2010 році, та грамотою обласного управління освіти. Методична проблема: «Підвищення рівня загальної культури студентів як один із основних компонентів формування компетентного педагога в сучасному освітньому середовищі.»

ждлжЛис Володимир Васильович - відмінник народної освіти УРСР, лауреат премії ім. Композитора-етнографа О.Стеблянка, лауреат Республіканського конкурсу народної творчості. Працює в училищі з 1976 року. Тривалий час керував електродомровим ансамблем викладачів, для якого написав ряд творів. Створив ансамбль „ Золоті ключі", котрий став лауреатом 1-ї премії обласного конкурсу „Студентська весна - 97" і в цьому ж році здержав звання народного колективу. Одна з численних фольклорних композицій Володимира Васильовича „Ішов - перейшов місяць до неба" у 1989 році поповнила фонотеку кіностудії ім. О.Довженка. Твори для баяна: соната (1986 р.), концерт для баяна з фортепіано (1978 р.), сюїта „Акварелі" (М.: „Музика", 1986 р.) тощо. Для оркестру народних інструментів: поема „Братерство" (1984), „Російська сюїта" (1984), фантазія на тему пісень В.Шаїнського, обробки народних пісень і танців та ін. Для духового оркестру: марш „Салют" (1983 р.) - виконувався військовими оркестрами України, „Гімн Лебедина" (1995), вальс „Спогад". Вокально-хорові твори: „Молитва" (1995), „Пісня про Сумщину" (сл. В.Сорокопуда, 1980 р.), „Балада про жито" (сл. В.Григорака, 1982 р.), „Батькові слова" (сл. Д.Гаврилюка, 1984 р.), „Наша дума, наша пісня" (сл. Т.Шевченка, 1989 р.), „Земля моя" (сл. В.Лиса, 1967 р.), „Від Путивля до Карпат" (сл. В.Григорака, 1987 р.), „Лебединський вальс", який став своєрідною музичною емблемою міста. Улюбленою темою творчості композитора є діти. Найвідоміші з творів: „Мово рідна" (сл. М.Кулішенко), „Ясне сонечко" (сл. Д.Чередниченка), „Червона калина" (слова народні), „Пісня про хліб" (сл. О.Мельника). Багато пісень В.Лиса стали переможцями різних творчих конкурсів, неодноразово виконувались на Національному телебаченні та радіо України. Володимир Васильович є упорядником „Збірника етюдів для баяна", „Альбому баяніста", „Обробок українських народних пісень та танців для баяна", збірки пісень для дітей „Червона калина", його твори друкувалися в різних виданнях України та Росії. В. Лис нагороджений Грамотою Міністерства УРСР за активну участь у V Республіканському дитячому фольклорному святі (1991 р.). За розвиток музичного мистецтва Сумщини занесений до енциклопедії „Сумщина в іменах" (2002 р, „АС - Медіа"). Методична проблема: «Інноваційні методи розвитку технічних можливостей студентів із спеціальності «Музичне мистецтво».

жджэжхэ

Марченко Олена Володимирівна закінчила в 1992 році Сумський державний педагогічний університет. В педагогічному училищі працює з серпня 1995 року, загальний педагогічний стаж роботи 18 років. Має категорію „Спеціаліст вищої категорії» і Магістр. Останні роки працює над проблемою самостійності музичного мислення студентів. Її твердим переконанням є те, що основи розвинутого самостійного мислення, потягу до самовдосконалення повинні  закладатися на самому початку професійної освіти - саме в стінах училища і безперервно.Олена Володимирівна є учасником академічного хору та жіночого ансамблю, приймає активну участь в концертах. Прийняла активну участь в конкурсах диригентської та вокальної майстерності. Працює над поповненням комплексу методичного забезпечення музичного кабінету (методичні розробки, по голосники, робочі програми з предметів „Диригування", „Практикум роботи з хором" «Сольфеджіо» та «Елементарна теорія музики». Результатом її роботи є те, що студенти виконують програмові вимоги вчасно здаючи заліки, академічні концерти та екзамени. Після закінчення училища вступають на навчання до СДПУ ім. А.С. Макаренка. Методична проблема: «Формування прагнення молоді до вдосконалення своїх морально-духовних цінностей ­– одна із складових становлення ключових компетентностей педагога і студента.»


шорщо Ольховик Оксана Миколаївна має вищу освіту, в 2004 році закінчила Сумський державний педагогічний університет за спеціальністю „ Педагогіка  і методика середньої освіти. Музика", педагогічний стаж 7 років. В Лебединському педагогічному       училищі працює викладачем методики музики, співів, диригування та музичного інструменту, спеціаліст ІІ категорії. Магістр. Як викладач, Оксана Миколаївна має високу професійну підготовку її заняття спрямовані на формування у студентів професійно-практичної підготовки до роботи в початкових класах , дошкільному закладі. Вона постійно працює над підвищенням професійного та методично рівня. Оксана Миколаївна чесна, порядна, толерантна, має відповідні загальнокультурний рівень, користується авторитетом серед колег і студентів. Активна учасниця училищного хору. Методична проблема: «Методичний супровід формування та розвитку компетентності педагога шляхом самоосвіти.»


шхшзщПавленко Ірина Миколаївна  - викладач   музичних дисциплін Лебединського педагогічного училища ім. А.С.Макаренка. Фахову освіту здобула: 1999-2003рр. Лебединське педагогічне училище ім. А.С. Макаренка 2003-2007рр. - Сумський державний педагогічний університет ім..А.С.Макаренка – факультет мистецтв. 2009-2010рр. магістратура  Сумського державного педагогічного університет ім..А.С. Макаренка.Павленко І.М. працює з 2009 року. Викладає такі дисципліни: Методика музичного навчання  і виховання в школі, музичний інструмент,практика, голова регіонального об’єднання викладачів методики музичного виховання, учасниця училищного хору. На протязі педагогічної діяльності активно займається поновленням матеріалу методичної бази з предмету «Методика музичного навчання і виховання в школі» Методична проблема : «Методичний супровід формування та розвитку компетентності шляхом самоосвіти.»


впапПацьора Валентина Іванівна Закінчила педагогічний інститут в 1979 р. Безпосередній стаж роботи в Лебединському педагогічному училищі 31 рік. Займає посаду — викладач музики та методики. Має вищу кваліфікаційну категорію та звання «Старший викладач». На своїх уроках, Валентина Іванівна завжди прагне збудити самостійну думку студентів, включати їх в активну навчально-пізнавальну діяльність.  На уроках спеціального інструменту - фортепіано, Валентина Іванівна вчить студентів знаходити основний методологічний шлях роботи над музичним твором. Виховує самостійність у мисленні відповідальність і активність  діяльності  студентів під час проходження педагогічної практики в школі та дитячому садку. Пацьора В.І. приймає активну участь в позакласній роботі. Учасник хору та вокального ансамблю, бере участь у концертах та вечорах училища та міста. Методична проблема : «Формування професійних компетентностей студентів засобами відпрацювання інноваційних технологій у процесі розвитку музично-виконавської майстерності.»


ава Рижкова Любов Григорівна у 1974 закінчила Стаханівське педучилище, у 1984 році Сумський державний педінститут ім. А.С.Макаренка. Старший викладач вищої категорії. Любов Григорівна працює в училищі з 1984 року, займає посаду викладача музики та методики, відзначена значком „ Відмінник народної освіти України". Покладені на неї посадові обов'язки виконує сумлінно, досконало володіє сучасними методами викладання предметів музично-педагогічного та фахово-музичного профілю, застосовує нестандартні форми навчання.Велику увагу приділяє розвитку в студентів творчості, ініціативи. Л.Г. Рижкова бере активну участь в роботі хору училища, ансамблі викладачів, часто виступає як солістка, бере участь в громадському житті міста, району. Емоційна, доброзичлива, артистична. Методична проблема:«Формування професійної компетентності майбутніх вчителів музики на заняттях з хорового диригування.»

 

рерпЗабуга Олексій Олексійович – викладач основного музичного інструменту (фортепіано), хорового диригування та інших музичних дисциплін. Він перший із сім’ї, хто вирішив стати музикантом, а отже, за покликанням серця, вступив до Лебединського педагогічного училища ім. А.С. Макаренка (2005 – 2009), де здобув кваліфікацію «Вчитель музики, музичний керівник». Одразу ж продовжив навчання на факультеті мистецтв Сумського державного педагогічного університету ім. А.С. Макаренка, який закінчив у 2013 році з відзнакою. Брав активну участь у житті факультету, вміло поєднував навчальну діяльність із позанавчальною у вигляді виступів на наукових конференціях, концертах, святах та фортепіанних фестивалях. Має публікації у вигляді статей: «Творча діяльність, як засіб музичного виховання молодших школярів» (2012 р.), «Мотивація учіння молодших школярів на уроках музичного мистецтва: сутність та структура» (2013 р.), «Особливості репертуару студентів педагогічних училищ» (2014 р.). Брав участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Творчість П.І. Чайковського в контексті музичної культури України: традиції та сучасність» (2014 р.). Із 2013 року працює в педагогічному училищі та цього ж року вступає до магістратури університету, де пише наукову роботу на тему: «Формування музично-виконавських компетенцій студентів педагогічних училищ на початковому етапі навчання гри на фортепіано». Навчання закінчує з відзнакою. Брав участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Творчість П.І. Чайковського в контексті музичної культури України: традиції та сучасність».До своїх педагогічних обов’язків відноситься старанно.  Має великі плани на майбутнє та потенціал для їх втілення.

 

 
       © 2017 ВКНЗ СОР "Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка"
Travel Turne Tranzito