gototopgototop
Циклова комісія викладачів природничих дисциплін з методиками навчання

Циклова комісія викладачів природничих дисциплін була створена у  1974 році. Роботою циклової комісії керувала Паливода Ольга Федорівна. З 1978 по 1999 рік головою циклової комісії була Курило Ніна Сергіївна. З 1999 року циклову комісію очолює Приходько Сергій Васильович. Природничо – науковий блок дисциплін циклової комісії включає такі навчальні дисципліни: анатомія людини, вікова фізіологія, загальна фізіологія, фізіологія вищої нервової діяльності, фізіологія спорту, спортивна морфологія, основи природознавства, ботаніка, біологія, основи екології, валеологія, методика навчання природознавства, хімія, географія, основи медичних знань.

Циклова комісія співпрацює з кафедрами природничо-географічного факультету Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка, забезпечуючи ступеневу підготовку студентів.

Викладачі циклової комісії працюють над реалізацією загальноучилищної методичної проблеми «Якість освіти як основа ефективного формування професійної компетентності майбутнього педагога» та методичної проблеми циклової комісії « Роль циклової комісії в системі управління самостійною діяльністю студентів».

До складу циклової комісії входить 6 викладачів, які мають високий професійний рівень та забезпечують високоякісну підготовку молодших спеціалістів для галузі освіти:


Приходько Сергій Васильович - голова циклової комісії, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, відмінник освіти України.Сергій Васильович закінчив природничий факультет Житомирського державного    педагогічного інституту ім. І. Я. Франка у 1986 році за спеціальністю «Біологія і хімія». Педагогічну діяльність розпочав того ж року у Лебединському педагогічному училищі ім. А.С. Макаренка на посаді викладача природничих дисциплін. З 1999 року очолює циклову комісію викладачів природничих дисциплін.Сергій Васильович працює над проблемою «Впровадження лекційно – семінарської системи навчання студентів при вивченні курсу «Анатомія, фізіологія та шкільна гігієна»». Організовуючи навчальну діяльність студентів, Сергій Васильович приділяє велику увагу інтерактивним методам навчання, застосуванню особистісно зорієнтованих технологій. Викладач організовує професійне зростання студентів на всіх етапах занять шляхом оптимального поєднання індивідуальних, групових, колективних форм роботи.

 

Парфило Галина Савелівна – спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, відмінник освіти України. Галина Савелівна закінчила природничий факультет Ніжинського педагогічного інституту у 1983 році за спеціальністю «Біологія і хімія». З 1984 року працює в Лебединському педагогічному училищі ім. А. С. Макаренка на посаді викладача природничих дисциплін. Галина Савелівна досконало володіє сучасною методикою викладання навчальних дисциплін. Викладач працює над проблемою «Формування готовності студента до здійснення інноваційної педагогічної діяльності».

 

 

Приходько Ірина Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист. Ірина Анатоліївна закінчила природничий факультет Житомирського державного педагогічного інституту ім. І. Я. Франка у1985 році за спеціальністю «Біологія і хімія». Педагогічну діяльність розпочала того ж року у Лебединському педагогічному училищі ім. А. С. Макаренка на посаді викладача природничих дисциплін. Ірина Анатоліївна працює над проблемою «Використання інтерактивних технологій як засобу оптимізації освітньої діяльності студентів». Вона забезпечує індивідуальний підхід до кожного студента, вміє налагодити ділове і особистісне  спілкування.


 

 

 

 

Жовба Олена Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії. Олена Анатоліївна закінчила природничий факультет Сумського педагогічного   інституту ім. А. С. Макаренка у 1998 році   за спеціальністю «Географія і біологія». Педагогічну діяльність розпочала того ж року на станції юних натуралістів на посаді методиста. З 2000 року працює в Лебединському педагогічному училищі ім. А. С. Макаренка на посаді викладача природничих дисциплін. Олена Анатоліївна працює над проблемою «Використання новітніх інтерактивних технологій при вивченні курсу «Географія»». Організовуючи навчальну діяльність студентів, Олена Анатоліївна приділяє велику увагу модульним технологіям навчання, які забезпечують індивідуалізацію навчального процесу та розвиток творчих здібностей кожного студента. Олена Анатоліївна вимогливий та справедливий викладач, який постійно піклується про ефективність своєї роботи.

 

Гурняк Ірина Анатоліївна - спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, кандидат педагогічних наук. Педагогічну діяльність розпочала на посаді вчителя хімії та біологіїМихайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Гурняк Ірина Анатоліївна у 1994 році закінчила Сумський державний педагогічний інститут і отримала диплом з відзнакою та кваліфікацію спеціаліста вчителя біології, хімії.З 1993 року працювала вчителем хімії та біології Михайлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Лебединського району Сумської області. За період роботи була нагороджена грамотами районного та обласного відділів освіти, грамотою Міністерства освіти та науки, знаком «Відмінник освіти України».Неодноразово брала участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року». У 2002, 2004 рр. була лауреатом обласного туру цього конкурсу. У 2006 році стала переможцем обласного туру конкурсу «Учитель року», і на заключному Всеукраїнському турі даного конкурсу була визнана кращим учителем хімії сільської школи України. У 2010 році закінчила аспірантуру при Сумському державному педагогічному університеті ім. А.С. Макаренка.З вересня 2010 року працює викладачем хімії у Лебединському педагогічному училищі ім. А.С. Макаренка.

 

Шам Наталія Григорівна – спеціаліст І категорії. Наталія Григорівна закінчила природничий факультет Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка у 2007 році   за спеціальністю « Біологія і психологія». Педагогічну діяльність розпочала того ж року в Лебединському педагогічному училищі  ім. А. С. Макаренка на посаді викладача природничих дисциплін. Наталія Григорівна  працює над проблемою «Використання новітніх інтерактивних технологій при вивченні  курсу «Основи екології».Організовуючи навчальну діяльність студентів, Наталія Григорівна  приділяє велику увагу модульним технологіям навчання , які забезпечують індивідуалізацію навчального процесу та розвиток творчих здібностей кожного студента. Наталія Григорівна  вимогливий та справедливий викладач , який постійнопіклується про ефективність своєї роботи.

 
       © 2017 ВКНЗ СОР "Лебединське педагогічне училище імені А.С. Макаренка"
Travel Turne Tranzito