Четверті обласні Педагогічні Читання з Гуманної Педагогіки

Батьківська категорія: Новини

 

Шановні колеги, любі друзі!

Четверті Читання – це спільна робота однодумців, спрямована на розкриття і усвідомлення духовних сенсів гуманної педагогіки і створення простору майбутнього, в якому ці сенси живуть і стверджуються.

Піднесене розуміння Майбутнього ставить перед нами фундаментальне  завдання самовдосконалення, духовно-морального розвитку. Якщо ми самі правильно зрозуміємо Майбутнє, то зможемо направити наших вихованців на шлях духовно-морального становлення, зародження в них сенсу життя, світоглядних начал.

«Живе той, хто поспішає наблизити Майбутнє в сьогодення, не затримуючись у минулому» (Шалва Амонашвілі).  

Запрошуються: науковці, викладачі, вчителі, вихователі дошкільних установ, працівники відділів освіти, соціально-психологічних служб, представники батьківських комітетів, громадських організацій, студенти.

Регламент роботи Читань: 

09. 00 - 10.00 - Реєстрація учасників.

10.00 – 11.30  - Перша спільна зустріч. Відкриття Читань

11.40 -12.40 – Майстер-класи

12.40 – 13.10 – Перерва

13.10 – 14.30 – Робота творчих майстерень

14.40 – 15.40– «Перлинки педагогічної творчості»

15.40 – 16.00 – фільм «Все залишається дітям»

16.00 – !6.30 – Підсумки роботи педагогічних читань. Звіт майстерень. Нагородження.

Майстер-класи

У майстер-класах буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини

  1. 1. Культура й духовність – два рівних крила: із ними крокуємо в майбутнє.

Автор:

Стеценко Надія Вікторівна – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач-методист, відмінник освіти України.

У майстер-класі буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки на заняттях з художньої культури і в процесі проведення практики «Пробні уроки в школі». Запрошуються вчителі-філологи, вчителі художньої культури та початкових класів.

Лейтмотив:"Культура не є сума знань про культуру. Її основа – духовність (Ш.О.Амонашвілі)

  1. 2. Рух – це життя

Автор:

Завалій Ніна Павлівна – викладач методики фізичного виховання дітей дошкільного віку та ритміки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач- методист.

У майстер-класі розкриваються поняття життя, здоров'я і їх складові. Практично демонструються методи , прийоми і форми роботи з фізичного виховання із дітьми дошкільного віку різних вікових груп,  інноваційні  здоров'язберігаючі та здоров'яформуючі технології.

Лейтмотив: Здоров'я настільки переважає решту життєвих благ, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля. (Артур Шопенгауер). 

  1. 3. Майбутнє – в сьогоденні…

Автор:

Бендюг Алла Іванівна учитель початкових класів Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №7, старший учитель , Вчитель Гуманної Педагогіки.

У майстер класі пропонуються ідеї навчання і виховання молодших школярів у контексті гуманної педагогіки.

Лейтмотив: «Якщо людину вчать добра, - вчать уміло, розумно, наполегливо, в результаті буде добро» ( В.О.Сухомлинський).

4. Плекаймо унікальність кожної дитини

Автор:

Матвійчук Олена Борисівна – директор Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів №2, учитель-методист, відмінник освіти України.

Під час майстер-класу учасники зможуть набути досвіду виявлення обдарувань дитини, збагатити знання щодо їх розвитку. Запрошуються учителі основної школи та всі ті, хто є батьками або планують стати ними. 

Лейтмотив: «Виявляти і витончувати неповторність кожного, спрямовувати на пошук сенсу життя, призначення» (Ш.О. Амонашвілі)

 

Творчі майстерні

У творчих майстернях здійснюється пошук шляхів впровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес.

  1. Культура українського народу – основа його майбутнього.

Лейтмотив: «Нація народжується біля дитячої колиски…»(Софія Русова).

Керівники:

В основі роботи майстерні лежить культурно-філософський аспект  Майбутнього. Зосереджується увага на таких поняттях як сенс життя, духовність,світогляд, морально-етичне виховання тощо. Одним із завдань є визначення етноментальної гуманності українського народу через багатогранність творів українського народної творчості. До роботи запрошуються педагогічні працівники гуманітарного напрямку та всі бажаючі.

  1. Аптека добра.

Лейтмотив: «Усе моральне виховання дітей зводиться до хорошого прикладу. Живіть добре або хоч намагайтеся жити добре. І ви мірою вашого успіху в житті добре виховаєте дітей»          (Лев Толстой).

Керівники:

У майстерні передбачається визначення впливу сучасних мультфільмів, іграшок, дитячої літератури на формування моральних цінностей дітей дошкільного віку. Пошук нових форм і методів методичної діяльності педагогів – дошкільників.

  1. Морально-етичне виховання дітей молодшого шкільного віку.

Лейтмотив: «Справжнє виховання має базуватися на здатності дитини «бути вихованою». Для цього потрібно, щоб моральні норми не були для неї «мертвим вантажем», а визнавалися й активно проявлялися в її діях та вчинках». (Тамара Поніманська).

Керівники:

Робота майстерні буде зосереджена на побудові Храму духовності, основою якого виступають сучасні моральні категорії. До роботи запрошуються вчителі початкових класів та всі бажаючі.

  1. Зроби крок назустріч успішному майбутньому.

Автор:

Коваленко Світлана Леонідівна – соціальний педагог ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».

У ході  майстер-класу автор пропонує  визначити шляхи  реалізації своєї мети стосовно  успішного майбутнього, а саме мету і сенс  життя, усвідомлення духовних цінностей людства, пізнання самого себе,   розглянути стратегію особистісного зростання, складові успіху та ін.

Лейтмотив: «Мова йде не про те, щоб передбачати майбутнє, а про те, щоб творити його»  (Д. Ружмон).

«Перлинки педагогічної творчості»

У рубриці «Перлинки педагогічної творчості» автори презентують основні здобутки своєї педагогічної діяльності.

Формуємо соціальну позицію.

З вірою в серці, з любов'ю до дітей.

Формування ключової компетентності – уміння вчитися – в учнів початкових класів шляхом використання активних методів навчання.

Заявку на участь у роботі Читань (форма додається) надсилати  

до 10 лютого 2017 року на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тел. для довідок: 050 28 33 550 (Кіріна-Радчук Валентина Миколаїва)

ЗАЯВКА

на участь у роботі

Четвертих обласних  Читань з  Гуманної Педагогіки

«Полюбіть майбутнє – крила виростуть!» 

24 лютого 2017року

П.І.П     ______________________________________________________________________

Рік народження   _______________________________________________________________

Освіта  _______________________________________________________________________

Науковий ступінь, вчене звання, педагогічне звання  ________________________________

Стаж педагогічної роботи_______________________________________________________

Місце роботи__________________________________________________________________

Посада_______________________________________________________________________

Назва  майстерні, в роботі якої передбачається взяти часть___________________________

_____________________________________________________________________________

Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти часть_______________________

_____________________________________________________________________________

Електронна дреса______________________________________________________________

Телефон для зв’язку, в т.ч. мобільний_____________________________________________

Потреба у гуртожитку __________________________________________________________

Дата заповнення заявки ________________________________________________________