Шановні колеги, любі друзі!
Четверті Читання – це спільна робота однодумців, спрямована на розкриття і усвідомлення духовних сенсів гуманної педагогіки і створення простору майбутнього, в якому ці сенси живуть і стверджуються.
Піднесене розуміння Майбутнього ставить перед нами фундаментальне завдання самовдосконалення, духовно-морального розвитку. Якщо ми самі правильно зрозуміємо Майбутнє, то зможемо направити наших вихованців на шлях духовно-морального становлення, зародження в них сенсу життя, світоглядних начал.
«Живе той, хто поспішає наблизити Майбутнє в сьогодення, не затримуючись у минулому» (Шалва Амонашвілі).
Запрошуються: науковці, викладачі, вчителі, вихователі дошкільних установ, працівники відділів освіти, соціально-психологічних служб, представники батьківських комітетів, громадських організацій, студенти.
Регламент роботи Читань:
09. 00 - 10.00 - Реєстрація учасників.
10.00 – 11.30 - Перша спільна зустріч. Відкриття Читань
11.40 -12.40 – Майстер-класи
12.40 – 13.10 – Перерва
13.10 – 14.30 – Робота творчих майстерень
14.40 – 15.40– «Перлинки педагогічної творчості»
15.40 – 16.00 – фільм «Все залишається дітям»
16.00 – !6.30 – Підсумки роботи педагогічних читань. Звіт майстерень. Нагородження.
Майстер-класи
У майстер-класах буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей Гуманної педагогіки педагогами Сумщини
Автор:
Стеценко Надія Вікторівна – завідуюча зональним методичним кабінетом ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач-методист, відмінник освіти України.
У майстер-класі буде представлено педагогічний досвід практичного втілення ідей гуманної педагогіки на заняттях з художньої культури і в процесі проведення практики «Пробні уроки в школі». Запрошуються вчителі-філологи, вчителі художньої культури та початкових класів.
Лейтмотив:"Культура не є сума знань про культуру. Її основа – духовність (Ш.О.Амонашвілі)
Автор:
Завалій Ніна Павлівна – викладач методики фізичного виховання дітей дошкільного віку та ритміки ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка», викладач- методист.
У майстер-класі розкриваються поняття життя, здоров'я і їх складові. Практично демонструються методи , прийоми і форми роботи з фізичного виховання із дітьми дошкільного віку різних вікових груп, інноваційні здоров'язберігаючі та здоров'яформуючі технології.
Лейтмотив: Здоров'я настільки переважає решту життєвих благ, що здоровий жебрак щасливіший за хворого короля. (Артур Шопенгауер).
Автор:
Бендюг Алла Іванівна – учитель початкових класів Лебединської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. №7, старший учитель , Вчитель Гуманної Педагогіки.
У майстер класі пропонуються ідеї навчання і виховання молодших школярів у контексті гуманної педагогіки.
Лейтмотив: «Якщо людину вчать добра, - вчать уміло, розумно, наполегливо, в результаті буде добро» ( В.О.Сухомлинський).
4. Плекаймо унікальність кожної дитини
Автор:
Матвійчук Олена Борисівна – директор Конотопської спеціалізованої школи ІІ-ІІІ ступенів №2, учитель-методист, відмінник освіти України.
Під час майстер-класу учасники зможуть набути досвіду виявлення обдарувань дитини, збагатити знання щодо їх розвитку. Запрошуються учителі основної школи та всі ті, хто є батьками або планують стати ними.
Лейтмотив: «Виявляти і витончувати неповторність кожного, спрямовувати на пошук сенсу життя, призначення» (Ш.О. Амонашвілі)
Творчі майстерні
У творчих майстернях здійснюється пошук шляхів впровадження досягнень і здобутків гуманної педагогіки в навчально-виховний процес.
Лейтмотив: «Нація народжується біля дитячої колиски…»(Софія Русова).
Керівники:
В основі роботи майстерні лежить культурно-філософський аспект Майбутнього. Зосереджується увага на таких поняттях як сенс життя, духовність,світогляд, морально-етичне виховання тощо. Одним із завдань є визначення етноментальної гуманності українського народу через багатогранність творів українського народної творчості. До роботи запрошуються педагогічні працівники гуманітарного напрямку та всі бажаючі.
Лейтмотив: «Усе моральне виховання дітей зводиться до хорошого прикладу. Живіть добре або хоч намагайтеся жити добре. І ви мірою вашого успіху в житті добре виховаєте дітей» (Лев Толстой).
Керівники:
У майстерні передбачається визначення впливу сучасних мультфільмів, іграшок, дитячої літератури на формування моральних цінностей дітей дошкільного віку. Пошук нових форм і методів методичної діяльності педагогів – дошкільників.
Лейтмотив: «Справжнє виховання має базуватися на здатності дитини «бути вихованою». Для цього потрібно, щоб моральні норми не були для неї «мертвим вантажем», а визнавалися й активно проявлялися в її діях та вчинках». (Тамара Поніманська).
Керівники:
Робота майстерні буде зосереджена на побудові Храму духовності, основою якого виступають сучасні моральні категорії. До роботи запрошуються вчителі початкових класів та всі бажаючі.
Автор:
Коваленко Світлана Леонідівна – соціальний педагог ВКНЗ СОР «Лебединське педагогічне училище імені А.С.Макаренка».
У ході майстер-класу автор пропонує визначити шляхи реалізації своєї мети стосовно успішного майбутнього, а саме мету і сенс життя, усвідомлення духовних цінностей людства, пізнання самого себе, розглянути стратегію особистісного зростання, складові успіху та ін.
Лейтмотив: «Мова йде не про те, щоб передбачати майбутнє, а про те, щоб творити його» (Д. Ружмон).
«Перлинки педагогічної творчості»
У рубриці «Перлинки педагогічної творчості» автори презентують основні здобутки своєї педагогічної діяльності.
Формуємо соціальну позицію.
З вірою в серці, з любов'ю до дітей.
Формування ключової компетентності – уміння вчитися – в учнів початкових класів шляхом використання активних методів навчання.
Заявку на участь у роботі Читань (форма додається) надсилати
до 10 лютого 2017 року на e-mail Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Тел. для довідок: 050 28 33 550 (Кіріна-Радчук Валентина Миколаїва)
ЗАЯВКА
на участь у роботі
Четвертих обласних Читань з Гуманної Педагогіки
«Полюбіть майбутнє – крила виростуть!»
24 лютого 2017року
П.І.П ______________________________________________________________________
Рік народження _______________________________________________________________
Освіта _______________________________________________________________________
Науковий ступінь, вчене звання, педагогічне звання ________________________________
Стаж педагогічної роботи_______________________________________________________
Місце роботи__________________________________________________________________
Посада_______________________________________________________________________
Назва майстерні, в роботі якої передбачається взяти часть___________________________
_____________________________________________________________________________
Назва майстер-класу, в роботі якого передбачається взяти часть_______________________
_____________________________________________________________________________
Електронна дреса______________________________________________________________
Телефон для зв’язку, в т.ч. мобільний_____________________________________________
Потреба у гуртожитку __________________________________________________________
Дата заповнення заявки ________________________________________________________